برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
نمایشگاه جهاد کالا 1401

نمایشگاه جهاد کالا 1401

نمایشگاه جهاد کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی برگزار می شود. از تولیدکنندگان و فروشندگانی که توانایی و تعهد کافی دارند دعوت به همکاری می نماید. در سال های گذشته نیز برای اولین بار در کشور افتخار برگزاری نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و نمایشگاه رونق تولید برگزار شده بود.

در نمایشگاه جهادکالا هزاران محصول با کیفیت ایرانی را با همکاری نزدیک تولیدکنندگان و تامین کنندگان اصلی این محصولات، در بیش از 500 دسته مختلف از جمله لوازم برقی، لوازم منزل، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی، برای شما به ارمغان آورده است که هزاران نفر از کار آفرینان همکار و صدها شرکت مختلف در ایران را متحد می کند.

برای خریداران این محصولات که در سراسر ایران مستقر هستند، روزانه صدها پیام با تأمین کنندگان در سیستم مبادله می گردد.

درباره جهاد کالا

از گذشته تا امروز کشور ایران  با دارا بودن آمار رو به رشد توسعه صنعت در فضای بین المللی، دارای جایگاه اختصاصی و ویژه ای است. حال با ایجاد کار گروه ها و اتاق های فکر توسط متخصصین و جوانان با استعداد، خلاق و سخت کوش ایرانی در کنار یکدیگر، طی چند سال آماده سازی زیرساخت فرآیند جهاد کالا با نگاهی متفاوت و رویکردی نوین صورت پذیرفت.

بستر اصلی جهاد کالا خرده فروشی کالای تولید شده توسط کسب و کارها و کارآفرینان داخل کشور می باشد تا از این طریق بتوان به میلیون ها مخاطب، خریدار و تامین کننده در ایران کالای تولید ملی و خدمات ویژه ارائه کرد. همچنین جهادکالا مرجع تخصصی نقد، بررسی، مقایسه و فروش اینترنتی کالا در کشور ایران می باشد و مخاطبان می توانند با داشتن اطلاعات جامع و کامل، حق انتخابی گسترده داشته باشند.

اهداف جهاد کالا

  • تسهیل انجام خرید
  • امکان خرید محصولات و لوازم به صورت اقساطی
  • افزایش به کار گیری نیروی کار بیشتر
  • در اختیار قرار دادن ابزارهای لازم برای کار آفرینان، جهت تأمین محصولاتشان
  • کمک به خریداران جهت بهره بردن از ابزار های اساسی
  • یافتن سریع و کارآمد کالا، خدمات و تامین کنندگان مورد نظر

علاوه بر این یکی از اولویت های جهاد کالا برای تسهیل فرآیند خرید، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز خریداران با بالاترین استانداردها می باشد. لازم به ذکر است جهاد کالا همواره بدنبال خلق بیشترین ارزش در طول فرآیند خرید برای خریداران بوده است.

در جهاد کالا، برای تأمین نیازهای مشتریان یک زنجیره ارزش منحصر به فرد از شروع تا پایان فرآیند خرید طراحی گردیده است که با مشتریان ما شروع و پایان می یابد.

5/5 - (7 امتیاز)
لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا